Hitagi Crab – 008

5

Ve ertesi gün, son söz.

İki kız kardeşim, Karen ve Tsukihi, her zamanki gibi beni döve döve uyandırdılar. Vücudum hantal hissediyordu. Kendimi yataktan çıkmaya zorladım. Normalden çok daha zor geldi. Kaslarım, ateşim çıkmış gibi ağrıyordu. Hanekawa’nın hadisesi gibi değildi; ne koşmuş ne de dövüşmüştüm, yani kaslarımı yoracak hiçbir şey yapmamıştım, ama her adımım acı vericiydi. Merdivenlerden inebilmiştim, ama neredeyse yuvarlanıyordum. Aklım yerindeydi, grip mevsimi de değildi, ne oluyordu?

Üzerine düşündüm ve imkansız bir fikir beynime dank etti.

Banyoya döndüm.

Tartının üzerine çıktım.

55 kiloydum.

Ama ibre 100’ü gösteriyordu.

“…Yok artık?!”

Onun her zaman dediği gibi…

Tanrıların kafası hep kıyaktır.

4 thoughts on “Hitagi Crab – 008

  1. Çevirdiğin için çok teşekkür ederim. Eline sağlık. Bu arada sonra ki hikayeye yani Mayoi Snail’e ne zaman başlamayı düşünüyorsun. Belli bir tarihe karar verdin mi yoksa tarih işini finallerden sonraya mı erteledin. Finallerde kolay gelsin. Dilerim ki iyi bir sonuç alırsın.

    • Keyif almana sevindim, finaller + mezuniyet olunca beni birkaç haftalığına idare edecek bir güncel yapayım dedim.

      Buradan duyurayım, Nadeko ve Tsubasa’nın İngilizce çevirileri olmadığı için Mayoi ve Suruga’yı çevirip direk Kizumongatari’ye atlayacağım.

      Ramazan’da görüşmek üzere~

Bir Cevap Yazın

